1.Politica de retur:
Poti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
 

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs de aceeasi valoare sau valoare mai mare (cu plata diferentei) sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

  • Produs defectInainte de expediere, produsele Miniona trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista in stoc. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect.
  • Produs cu masura gresita. Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine? Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul si iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare.

Cum schimb produsul?

Este important de stiut faptul ca pentru informarea ta corecta noi ne luam toate masurile de siguranta: fotografie produsele din mai multe unghiuri, oferim poze cu detalii de produs, ne folosim de diverse modele pentru prezentarea produselor. 

Toate aceste masuri de siguranta le realizam tocmai pentru a preveni erorile legate de marimea corespunzatoare, pentru a preveni schimbul produselor din cauza masurilor incorecte si pentru a nu te pune in situatia de a plati in plus transportul pentru schimbul unei marimi.

Daca totusi este cazul de schimbare a marimii unui produs, iata mai jos politica noastra de schimb care presupune urmatorul proces de schimbare a produselor:

PASUL 1: Anunta-ne telefonic, pe mail, pe chat sau pe Facebook de faptul ca doresti schimbarea unui produs si ce anume (masura mai mica/mare sau alte produse)

PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in cutia pe care o primesti din partea Miniona si ataseaza in cutie numele tau, telefonul si adresa pe care le-ai folosit cand ai comandat de la noi + ce vrei sa schimbam la fiecare produs.

PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi cutia si sa nu lipesti nimic pe ea! O poti ambala intr-o punga de fancurier sau de casa/supermarket pe care poti lipi apoi AWB-ul primit de la urier. Coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de parfum sau cosmetice vor fi refuzate. Coletele cu ambalaje, etichete sau cutii deteriorate sau pe care au fost lipite alte hartii vor fi refuzate!

PASUL 3: Cheama un curier FANCURIER

PASUL 4: Completeaza fisa de trimitere pe care ti-o da curierul FARA ramburs catre adresa Miniona, Piata 1 Mai nr 1-2 Unirea,etaj 2. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat! Asta inseamna ca se va intoarce la tine si vei avea de platit tur-retur pentru a intra din nou in posesia lui. TRANSPORTUL ESTE GRATUIT DACA NE SUNI INAINTE, pentru a putea trimite un curier la tine sa ridice coletul.

Pasul 5: Din momentul in care produsele ajung la noi in termen de maxim 5 zile lucratoare iti vom trimite produsele la schimb daca acestea exista in stoc.

Pasul 6: Costul transportului coletului nou care va pleca de la noi catre tine cu produsele schimbate il suportam noi, in cazul unui schimb si in cazul in care masurile date de tine au fost corecte.

Cum returnez produsul si imi primesc banii inapoi?

Politica noastra de retur presupune urmatorul proces de returnare a produselor si primire a banilor inapoi:

Urmeaza Pasii 1-4 de mai sus cu atentie!

Pasul 5: Trimite-ne in colet cat si prin mesaj privat contul bancar unde doresti sa iti livram contravaloarea produsului.

Pasul 6: Suma reprezentand contravaloarea produsului iti va fi rambursata in cont in termen de maxim 20 zile lucratoare de la primirea coletului tau de catre noi sau a contului bancar, conform Ordonantei de Urgenta nr O.U.G 34/2014 si legii in vigoare, care specifica un termen de maxim 30 de zile lucratoare. Noi ne straduim sa iti returnam banutii mai repede, adica maxim 20 de zile lucratoare.

*Mentionam ca banii de pe comanda ta, pe care ii achiti la Fancurier la livrarea coletului ne intra noua in cont in termen de maxim 7 zile din momentul ridicarii coletului de catre tine. Din acest motiv rambursarea lor dureaza maxim 20 zile lucratoare. 

Ai la dispozitie maxim 48 de ore din momentul primirii coletului in care sa returnezi produsele de la primire, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre Minona

Din pacate, coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, VOR FI REFUZATE.


2.Protectia datelor cu caracter personal
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice TIMO PRO CONSULTING are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este procesarea comenzilor si dorinta de a va aduce la cunostiinta modificarile din cadrul serviciilor noastre si eventualele servicii noi pe care le oferim noi sau partenerii nostrii. Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru realizarea documentelor de facturare. Refuzul dvs. determină neprocesarea / anularea comenzii.Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari TIMO PRO CONSULTING.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la contact@miniona.store.ro . Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

Observaţie:
*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; *orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

 3. Preţuri şi taxe

Preţurile sunt stabilite atunci când produsele sunt afişate pe site, sunt exprimate in RON şi includ TVA. Pretul afisar se pot modifica când se aplică politica de discount sau când variaţiile de schimb valutar euro-lei sunt semnificative. Miniona.store.ro comercializează produse şi trebuie menţionat că în cazul în care, din greşeală, preţul unui produs este listat şi anunţat ca fiind zero, Moja.ro nu este obligat să ofere acel produs spre vânzare la acest preţ, considerandu-se a fi o eroare tehnica.

 
spacer
Website detinut de Miniona New Start S.R.L., CIF: 33366190, Reg.Com: J12/2119/2014

miniona.store.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.